Glad Påsk

Några dagar sedan jag var här sist...
Vad händer? Ja inte mycket.
Har mina barn här i påsk, vilken lycka...så skönt att det inte ekar tomt i lägenhelten.
Vi har hunnit måla ägg (fast ingen äter dessa....jag får offra mig på något)..provcyklat med 12" cykel. Det gick bra, dock blev mamma, dvs jag, lite irriterad. Hur svårt kan det vara att pumpa en cykel med rätt munstycke? Måste man ha olika munstycken? Puh..irriterande.

Varit lite seg. Lilla gossen har börjat dagen redan klockan sex, dottern som är sexton kommer hem ett på natten. Måste ju ha lite koll, så sömnen är sådär. Fast med våren och ljuset ute så är i man vid gott mod.

Dessa dejtsaiter...ja...man blir lite beroende att hänga där när man är ensam. Finns alltid lite sällskap. Bättre och sämre, fast det händer ju något i alla fall. Tacksam över att dessa forum finns, slippa känna att man är ensam själv, vi är många där ute som lever på hoppet att det finns "någon" som man ska klicka med.

I kväll kommer mina fantastiska vänner över och äter middag med oss. Tack för att ni finns!! Roligt för mig och barnen. Toppen.

Glad Påsk på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0