Uttråkad...

Jepp, nu har jag gått hemma ett tag...
Städat där jag inte brukar städa, som en kompis till mig sa "-det kommer aldrig vara så rent hemma hos dig igen"...stämmer nog..

Är så glad att jag har en av mina bästa vänner hemma med barn, idag fick jag en kanongod kopp med kaffe och nybakta bullar. Det är lyx i vardagen.

Jo, jag hänger kvar vid träningen, har årskort nu, då kan jag inte banga..Sedan så är det intressant när man nätdejtar, vilket intresse det finns för träning...Tränar man något, är man någon känns det som....så det är väl tur att jag börjat träna då!

Konstigt hur man startar om hjärnan om och om igen på nya dejter. Denna vecka har jag nog ett par stycken i alla fall. Varje gång så måste man gå dit nollställd, inga förväntningar eller förhoppningar, för då blir man för besviken. Jag funderar på hur länge man orkar hålla på att dejta på det här sättet?? Att varje gång börja lyssna in, presentera sig själv, nästan så man funderar på om man skulle skicka ett cv först..ett livscv..kan det vara något?? Kan ju inte sticka under stol med att det vore skönt att träffa någon snart som det klicka med, att kunna logga ut, säga tack å hej till saiterna...

Hmm som jag skrev tidigare, det krävs tolv dejter för att det ska klicka...jag tror jag är på nummer elva nu...så kanske, kanske....undrar bra vad siffran tolv kom ifrån??

Skruvat lite på mitt cv, tittat lite på jobb...i augusti ska jag vara igång..
Nyheter om tio minuter...hmm roligare än så här blir det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0