Antal klick..

Fick höra av min goda väninna att det krävs 12 dejter innan det klickar.
Puh, hur ska man orka?
Är det bara att beta av dem en efter en, oavsett vem dom är?
Undar om det där med 12 dejter även gäller på speeddejting? Isåfall vore det toppen.

Skulle träffa en kille idag som det klickat med i telefon. Vi har pratat bort SÅ många timmar kring jul. Inte alls den typ jag trodde att jag skulle fastna och klicka med, men det är något speciellt..Vi höll upp kontakten ett par månader för att det skulle bli så tufft att bygga på distans..Men så igår..så satt vi där igen och pratade bort två och en halvtimma. Bestämde att vi skulle ses i dag. Det är perfekt nu när man är hemma, flexibiliteten..

Vaknade av ett mess i morse strax innan 06:30, han har fått kalla fötter...vill inte ses redan...puh...

Innebär det att jag måste börja från början med 12 nya dejter??

Hallå prins charming, du som inte vill annat än att överösa mig med komplimanger, kärlek och presenter. Var är du ? Varför står ni inte på rad?

Kanske krävs en annons i kvällspressen...mamma till tre barn söker ;-)


Kommentarer
Postat av: Lexi

Personligen har jag aldrig riktigt fastnat för Mamma Mia, men det kan vara för att jag såg den på en nio timmars flygning, och flickan bakom mig hade öroninflammation så att hon skrek hela resan :S

Men tack för svaret! :-)

2010-02-22 @ 20:09:52
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg?

Just nu har vi tre designer för bara 100 kronor!!



De ligger under kategorin 100 kronors designer.

Dessa har kostat ca 300 kronor tidigare!



Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2010-02-22 @ 20:26:02
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Diana

Tolv dejter? Herregud, jag hade redan flyttat in vid det laget. Haha. Jag tycker man märker direkt om killen ha "det" sen är det ju inte alla med "det" som är mr Right men det är en förutsättning för att det överhuvudtaget ska bli något.

2010-02-22 @ 23:32:14
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Helena Ljunggren

Jag dejtade en gång innan det klickade, himla skönt att man slapp dra ut på det :)

2010-02-23 @ 08:02:08
URL: http://www.helenaljunggren.com
Postat av: Diana

Sv: Jag hittade min Batman på nätet för tio år sedan nu. Så det kan jag rekommendera. Passa dig bara för alla konstiga typer...

2010-02-23 @ 10:10:59
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0