En gång till...

Jag vet..kan inte tro det är sant själv...
men innan frukost så tog jag på mig skorna, laddade med varma kläder och tog mig ut en promenad. Känns bra!!
Idag ska jag åka med exxet och fixa pass till barnen, de ska åka till Egypten med pappa på tisdag. Så skönt för dem...Jag hade dock inte koll på att passet måste vara giltigt i sex månader när man åker i....det var inte deras pass, så nu blev det lite panik med att fixa nya.

Jag kanske ska försöka mig på någon ny skoförsäljare idag....Idag kan jag  allt om skor och fötter innan köp, efter gårdagens undervisning. Kanske tar mig en sväng till Ikea..Det är ett roligt fenomen...Hur ofta kommer man ut från Ikea utan att handla någonting?? Är det inte alltid så att man alltid har åtminstone värmeljus med sig,  servetter eller något annat smått?

Eftermiddagen ska gå i slöhetens tecken, då är det att förbereda sig för utgång och träffa mina fantastiska rekryteringskompisar. Vi ses någon gång varannan månad och har gjort så senaste åren. Det är alltid lika roligt. Vi är som ett gäng gott o blandat, vi är olika, men kompeterar varandra på ett ypperligt sätt och har underbart roligt när vi ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0