Grå dag- men bra :-)

Ute droppar det från balkongen ovan, snön har smält undan med en rasande fart senaste dagarna. Jag njuter, var ute och gick idag. Det var asfalt under fötterna. Härligt.

Började dagen med att städa mina 4 (jo jag vet...har mycket grejs ;-) badrumsskåp. Plockade ut, rensade, torkade..Då är man nöjd när det är klart. Ska göra liknande i köket. Rensa ur lådorna, torka skåpen. Inte ofta det händer att jag gör det, men detså skönare när det är klart.

Tog en promenad. Gick på en husvisning. Roligt. Bra hus, bra förutsättningar när man ska få in tre barn i varsitt rum...men men vad är en bal på slottet.....jag måste nog hitta min prins först...Eller åtminstone ha ett jobb...Fast drömma går, det kostar inget.

Nu har de stora barnen dykt upp. Blir bio i kväll- mysigt. I love you Phillip Morris, vi får väl se hur den är.. Trevlig kväll ute i stugorna, lägenheterna eller var ni håller till;-)

I love you Phillip Morris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0