Mr right!!!

Hallå var är du??
Jag hade tänkt gå på dejt i helgen, både fredag , lördag och söndag faktiskt...Ska kvoten av tolv män uppnås för att få klicka så gäller det att ligga i...
Har bara ett litet gigantiskt problem........Vem är mr right???
Jag har inte träffat honom, finns han för huvudtaget??
Känns oerhört fel att dejta Mr Wrong..då är det nästan så att man kan låta det vara.

Så nu när helgen närmar sig med stormsteg så får jag jobba med min mentala inställning. Livet är toppen, jag har underbara vänner, en fantastisk familj...fast en dejt vore ju inte fel....;-)


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

hunken på bilden vore väl inte fel? =)

2010-02-25 @ 22:23:40
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

önska kan man alltid göra hihi..

Mr right finns där ute nånstans gäller bara att hitta honom. Om man inte dater mr wrong så vet man inte hur mr right ska va

2010-02-25 @ 22:51:21
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0