Plötsligt händer det!!

..ja det är ju inte så att jag träffat mannen i mitt liv..om det vore så väl...nu inför Valentineday och allt...nänä..

Jag har varit in på Ikea, utan att handla någonting! Det trodde jag aldrig skulle hända, men som sagt - plötsligt händer det!

Luften var tryckande. Dunjackan gjorde sitt till. Gamla, unga, stressade, långsamma, barnskrik...det var som en bunker, ett gytter av folk..som irrade hit och dit, fram och tillbaka.

Jag hade några saker som jag ville titta på, men med alla intryck blev jag SÅ trött...fredag mitt på dagen..Hallå !!Jobbar inte folk?? Eller är alla hemma precis som jag och tycker att ikea vore ett topp alternativ? Förmodligen.

Så vem vet, jag kanske tar en annan dag, en annan tid nästa vecka och gör ett nytt försök..Jag kanske skulle kunna åka dit varje dag, föra statestik timme för timme, se hur flödet med människor in och ut i butiken är. Hur många kassar dom köper, hur många dom tar? Hur många som i snitt använder toaletterna? Tvättar dom händerna efter dom varit där? Hur många par börjar bråka en dag på Ikea??
Det finns HUR mycket som helst som jag skulle kunna göra där..Ska nog ringa Kamprad och höra hur mycket lön jag kan få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0