Rensa, våren är snart här ;-)

Skönt nu när våren är i antågande..jaja det syns inte, men vi vet att efter vinter kommer vår Skrattande.

Började gå igenom mina garderober (helst hade jag velat hänga ut alla kläder på vädring...fast risken är att dom fryser fast på ställningen eller bli översnöade :-()

Åkte i väg med en hög kläder till secondhand butik. Det är toppen, pengar in gör ju ingenting :-), de jag inte kan sälja åker till myrorna/uff...

Sedan så kom jag på att jag har endel designkläder som mest hänger, gick in på blocket, checkade priser..Kanon..jag kan nog tjäna en hel del på dom kläderna oxå.

Lillkillens leksaker har jag oxå börjat sälja av..

Så nu när våren så gott som är här..så är det rensat i garderoberna, måste nog fixa lite ljusa våraktiga gardiner.
Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0