Bra dag,

Att glädjas och se de bra dagarna, ibland de i bland mörka och grå molnen.

Tog förmiddagen till att åka och fixa en obefogad räkning som jag fått krav på..Utan att ens behöva bli arg så tog dom så vänligt emot den.
Gick in på Åhlens, köpte en gigantisk mjukdjurstiger till lillgossen som fyller år snart, då är lyckan gjord. Var även in på den klirrande, flaskförsedda butiken där de bara säljer procent...

Svängde ut bilen ur p huset, solen lös upp den grymt skitiga bilen. Färden bar av mot Spånga. Där lämnade jag in kläder åt dottern på Second Hand. Tänk vad jag uppskattar att slippa stressa, att hinna med saker som man annars prioriterar bort för att stressen står en upp i halsen.

Handlade åt en av mina närmaste vänner som är lite konvalecent efter operation. Bara det är glädjande, att kunna hjälpa någon som står en nära....sedan åt jag lunch med henne och hennes lilla knodd, mysigt!!

Nu har jag fikat med mina stora barn, och bilen ska snart få luftas en stund till. Färden ska gå till dagmamman och hämta min älskade, hypokondriska , martyrson ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0