Dejt energi..

Mmmmmmm vilken kanondag jag hade igår.
Träffade mina vänner, varav den ena tjejen hade vi inte sett på nästan tio år. Maria, vad roligt att se dig igen!
Det kändes som igår när vi pratade bort tre timmar. Vi ses nog snart igen.

Sedan in till stan. Gick runt lite med mina klackar och gjorde några ärenden, sedan så satte jag mig i hotellbaren  och väntade in mannen ifråga, som jag träffade i förrgår. Vi hade en SÅ trevlig kväll. Middagen avverkades på ett av de mest romantiska ställena i stockholm, Mc Donalds på Vasagatan. För att dessutom få en extra toutch på middagen så satt vi på barnavdelningen, där stolarna är ungefär hälften så höga som vanliga stolar.

Konstigt det är. Ibland känns det som om man känner någon så väl, fast man nyss träffats. Inget känns konstigt eller konstlat...utan man bara är och har kul. Känner sig nöjd med att bara vara, som om man alltid hängt i hop.

Hade en toppenkväll, med risk för att det kan skapa ett beroende, att man vill ses igen och igen och igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0