En gång till- jag äger!!

Efter en fem timmars lång shoppingvistelse så kastade jag mig in i bilen.
Det var dags, att utmana sig själv igen. Idag var det Yoga som gällde.

In i en lokal med ett femtontal andra personer. Ljuset var dämpat och levande ljus tända där instruktörens plats var. Musiken var avkopplande och stämningen mysig.

En viss oro kände jag för yogarörelserna, hur skulle jag fixa det. Jag har ju sett på tv hur akrobatiskt yoga kan vara. Fast det var så soft, så skönt, så avkopplande och bra. Jag vill göra det igen. Nu känner jag mig heltaggad, vill lyckas med att få in träning i vardagsshemat. Trodde aldrig det skulle hända. Det gäller nu att bibehålla motivationen framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0