I did it!!

Jag gick över mina egna gränser.
Trotsade min egen vilja, klev förbi den.
Regnet utomhus, slask på marken.
Inget kunde hindra mig...

Startade bilen och begav mig till Kista.
Den röda och vita loggan lyste klart, fanns inte en chans att ångra sig nu.
Gjorde debut idag, någonsin på ett gympapass med Friskis och Svettis. 55 minuter.
Jag överlevde. Kordinationen ska jag inte skryta med, men jag var med hela passet.
Shit, jag är stolt nu. Trodde aldrig jag skulle fixa det.

Ibland undrar man över om det finns en övre makt. När jag ska betala och gå in så visar det sig att dom har ett provapå kort som gäller i 14 dagar, då får du testa allt- gratis. Det var nog meningen att jag skulle dit idag. För nu kommer jag inte undan. I morgon ska jag testa Yoga, det har jag alltid velat göra, men fegat ut...

Vem vet, kanske det otroliga kommer att ske...att jag börjar träna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0