LAGOM!!

Tänk vilka fantastiska vänner jag har, de ser till mig och mitt bästa.

Jag vet att jag alltid fokuserar i 190 på något, om det så är relation, jobb eller något annat...
Inget ska ske LAGOM...

Har ett "bollplank" jag träffar då och då...hon sa idag att jag MÅSTE lära mig göra saker LAGOM bra, LAGOM fort,
LAGOM kul...ska jag bli arg och förbannad så ska jag vara det på ett LAGOM sätt..

Hur kul känns det?? I min värld inte alls, nästan abstrakt, skumt....Hur är det att vara LAGOM ??
LAGOM tillfreds, LAGOM glad, LAGOM ledsen....ojojojoj...det här är min utmaning framåt..

Hon tyckte precis som mina vänner att jag ska fokusera framåt på mig själv..inte på jobb, inte på relation, utan på mig..Den värld jag varar och verkar i är det väldigt annorlunda...Jag har ju tagit hand om någon annan sedan jag var 16 år, samtidigt som jag fokuserat på karriär och relation. Det här är min andra stora utmaning..puh...jag har lite att jobba med..

Fast med insikt så kommer kunskap och för att komma upp till ytan så krävs det nog att man varit på botten ett tag och kännt på hur det är där.

Tack min familj och mina goda vänner för att ni finns för mig!

Kommentarer
Postat av: mickepop

kloka vänner du har..bara att lyssna o ta åt sig

2010-03-16 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0