Lobotomi...

Konstigt hur saker och ting påverkar hjärnan.
Tänk om man bara kunde gå in och beställa...
"-En lobotomi tack!"
"-Något särskilt syfte med ingreppet?"
"-Jo, jag skulle gärna vilja vara ständigt lycklig, glad och nöjd med livet. Jag skulle vilja leva utan ifrågasätta något utan förutsätta att allt går min väg och det jag säger och gör alltid är rätt."
"-Självklart, jag förstår precis. Inga problem. Ta av dig mössan bara så sätter vi igång."

Men men så funkar det inte. Det mina vänner påminner mig om är tid och tålamod....det är vägen till framgång för mig just nu. Kan ärligt säga att tid och tålamod är mina värsta begrepp just nu..Så sugen att stänga bildörrarna, vrida igång nyckeln, starta turbon och GASA!! Gasa i från både tiden och tålamodet..fast jag har ju lärt mig...det är bara en tillfällig flykt. Jag måste lära mig leva i nuet.

Se hela bildenNågon som har en liten hjärna, men är lycklig för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0