Vrid igång tändningsnyckeln...

Japp. Det är väl dags nu, börja lägga i en växel.
Se sig om efter vad jag ska göra framåt. Känns lite motigt,
fortfarande trött. Kan det vara förskylningen som fortfarande spökar?

Vad ska man göra framåt då?? Prinsen lyser med sin frånvaro, så försörjning är bara att lägga ner...

Försäkringskassan behöver kanske lite nya medarbetare...

Min läkare är kanon, hon för dialog med "kassan" så att jag får ersättning ett par månader till. Det vore topp för hitintills sedan jag blev sjukskriven så har det kommit 0 :- i inkomst...

Så känns så enkelt att ta fram min Ferrari nu, vrida på nyckeln, lägga i en växel och GAAAAAAAAAAAAASA!!

Fast, det bästa är väl, har jag blivit varse ...att gasa sakta, långsamt..ta mig tid att reflektera vad jag söker för jobb och varför....Shit det här är en utmaning......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0