05:45.....

.........då tyckte Oliver det var dags att gå upp i morse. Puh...Är det konstigt att man är trött på kvällarna?
Rart med barn. Flera ska det bli........eller INTE!!
Tänk vad jag är bra. Jag har gjort mitt för fortplantningen på denna planet, nu och föralltid..

Barnbarn är nog bra. Låna dem när man vill, men ack så skönt att även få lämna tillbaka dem.

Dottern är bra på att poängtera att det är 13 år tills Oliver är myndig. Även om det inte låter så, så njuter jag av varje dag med honom. Dessa fantastiska funderingar, allt detta prat och sunda förnuft. Fast jag sticker inte heller under stol med att jag njuter även av att han blir större. Blir roligare å roligare. Samtidigt, visst kommer man sakna den här lilla klimpen också. De söta goa kramarna. Pussarna som jag bara får när han är svartsjuk på Rickard, som annars aldrig infinner sig. Det truliga men goa kommentarerna.

Fast jag kommer inte sakna att oavsett vardag eller helg vara tvungen att gå upp och vakna fast klockan knappt passerat natt..........

Kommentarer
Postat av: mintekopp

Hi, hi vilken härlig bild!!

2011-04-29 @ 10:24:08
URL: http://www.mintekopp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0