Blaj

Energin flödar. Jag mår bra.

Har gjort skitgöra, som att sanera tonåringarnas toalett- det är ingen lek....
Tvättat fönster. Varit ut å kastat saker.

...men solen skiner och jag är kär å lycklig, vad är då en skitig toalett??

Lägenheten är just nu ett renoveringsobjekt. Målaren har varit här och målat Victors rum. Nu ska min fantastiska extra pappa lägga golv åt mig. Ibland så känner jag mig bortskämd. Har dessutom en mamma som alltid ställer upp..åkte förbi henne med tre buketter tulpaner. Viktigt att visa uppskattning!

Tänk vad jag njuter av att vara i en relation, vissa av mina väninnor kan inte tänka sig en relation. Utan trivs bra själva för stunden. Allt har säkert sin charm...men nä ...jag gillar att vara två.

Puss på dig Rickard om/när du läser det här ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0