Fredag.

Tänk, det är alltid något speciellt med fredagar.
Det är så skönt, skulle vilja ha fredag hela veckan...
men frågan är om man skulle uppskatta det på samma sätt då.

Den slöa ådran har tagit vid. Blir pizza idag, till ungarnas glädje.
Jag får njuta av ett glas vin i kväll och känna glädje att jag har två lediga dagar framför mig.
Dagar att delas med barnen , vänner och mannen ;-)

Fått min Iphone idag...puh...blir stressad bara jag ser på den. Alla runt omkring tycker det är helkul. Jag känner bara panik, hur jag ska få den att funka. Hur jag ska få över allt från min gamla telefon till den nya.  Hmm teknik är inte min starka sida, jag är så oerhört ointresserad. Saker å ting ska bara funka, å det ska vara lätt. Nåja...vi får väl se om jag fattar hur jag ska använda min nya ägodel...

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0