Iphone

Ännu en helg till enda. Jag är trött, ska man inte vara utvilad efter en helg.
Jag har sovit alldeles för lite med mina mått mätt. Fast jag har ännu en fin helg att lägga i min historiebok.

Haft grundkurs med min Iphone i helgen. Tack min fina man för att du har tålamod med mig och min antitekniska sida. Jag är redan så less på denna Iphone, som alla upphöjer till skyarna.............fast det kanske är så jag funkar. Trist och grå, gillar när saker är som det var förr....Det tar tid för mig att ta till mig det nya. Jag blir Sååååååååååååååå irriterad när saker och ting inte funkar snabbt, så som jag önskar.

Idag lämnade mannen mig för att jag och sonen skulle få lite egotid. Fin som jag är så tänkte jag skicka ett mess, där jag tackade för ännu en mysig helg. Satt inne i en biograf och skrev ihop meddelandet på min FANTASTISKA Iphone. Hmmm mäkta stolt, fick ihop ett par rader och tröck på SÄND..Näpp, det sket sig, ingen mottagning nere i biografhallen. Så när jag kom ut till verkligheten igen så tänkte jag att nu sänder jag messet. Fråga inte hur fn det gick till...Jodå, jag fick i väg ett mess...trodde att det var det jag skrivit tidigare, men inte ..Det stod två bokstäver på messet som gick iväg "CP"...mäkta om min förvåning när jag får tillbaka ett mess från min kärlek. Där dessa två bokstäver står igen och ett frågetecken.
Hur lyckades jag med det?? Ja, ingen aning. Tur att jag har en man som tar det med humor och ser till min inkompetens när det gäller teknik...

Bundit tiden för abonemanget i två års, så nu är det bara försöka bli kompis med min Iphone....men vet i tusan hur det ska gå till...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0