Mama Mia

Filmen som jag sätter på när jag bara vill drömma mig bort,
försvinna från den vardag som är idag..
Drömma om ett hotell i Grekland, det turkosa vattnet som glittrar.
De kalkstensvita husen, med den klassiska grekblå färgen till.
Musiken, texterna som ABBA gjorde är grymma. Det är klassiskt.
Handlingen är ganska B, men miljöerna gör att den är mysig att se på.

Tidig kväll i kväll, i min ensamhet. Ovanligt nu för tiden. Kan inte säga att jag tycker det är dökul, men nu väntar min käraste vän på mig. Sängen. Förhoppningsvis så får jag en god natts sömn, med många goa drömmar.
Ser fram mot morgondagen, fredag. Helg igen, som jag ska tillbringa med min kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0