Med våren...så ska cykeln fram

Grönt, grönt, grönt............älskar när träden står i knopp, vissa har slagit ut.
Blommorna täcker marken. Vitsippor, blåsippor. YES!! Nu är våren här.

Idag första dagen efter en helt fantastisk påskledighet. Det var seeeeeeeeeeeeeeeegt. Ett möte mitt på dagen gjorde inte saken bättre.
Jobba med den mentala inställningen, det blir nog bra :-)

Träffade my love på lunchen, det är kärlek, det är energi.

Väl hemma så övertalade jag Oliver att testa cykla. Han vägrar, har kommit på att det inte alls är kul, är inte alls roligt att försöka. Men mutor och ideér så fick jag ialla fall upp honom på cykeln. Jag ljuger om jag säger att han hade känsla för det. Fast skam den som ger sig. Ska försöka nöta 5 minuter varje dag framåt om han inte sätter sig på tvären helt. Hmm 5 minuter per dag....helt ointresserad..Ja, vem vet, kanske fixar han cykeln framåt hösten. Eller så har han sparkat och skrikit åt både mig och cykeln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0