Camping

Kvällen igår förflöt bra. Mysigt med tv och spel...
Trollet somnade fint i sin säng, efter en lång och kul kväll....

04:10 kom han in i sovrummet...dags för mig att förflytta mig in till hans 170 cm långa säng...för han ville inte sova mellan oss...Efter en kvart väntan, så somnar han äntligen om..Jag vecklar ut kroppen och går in och lägger mig i min sköna, fluffiga säng. Lägger ner huvudet på kudden...Gissa vem som står där?

Jepp, trollet är tillbaka..puh..jag är trött...Tillbaka till hans säng, för jag är livrädd att han ska få ett utbrott så hela huset vaknar. Efter en kort stund ger jag upp...jag orkar inte..måste sova...måste få sträcka ut kroppen.

Vad är alternativet? Soffan..Tack å lov att den är stor..Ut med våra täcken, ner med persiennerna i vardagsrummet. Sov nu!

Han somnar, äntligen. Vaknar ett par timmar senare. Känns som om det bara är tältet som saknas...en brasa mitt i rummet, lite mygg runt huvudet....men ändå tacksam för soffan. Annars hade jag fått leka fällkniv i hans säng hela natten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0