Sitta av tid

Ferrarin är parkerad. Nu drivs jag fram på mjukare vägar. Känns som om det är en TT jag kör..
Sitter på jobbet som jag egentligen trivs väldigt bra på och har absolut inget att göra.

Jag kommer att sluta här, saknaden av mina kollegor alla skratt kommer att vara stor. Vem vet, någon gång så kanske jag kommer tillbaka.

Försöker lyfta det som är bra med det nya jobbet, mycket mental inställning. Det blir perfekt att jobba där nu.
Det är en himla go och trevlig tjej som jobbar där. Jag har ett eget rum, vilket är få förunnat i dag. Jag kommer att ha min bil varje dag fram å tillbaka till jobbet. YES!! I LOVE MY CAR!

På det nya bolaget är det mer långsamma vägar, mer mjuka kurvor. Färre hastiga inbromsningar och mer sällan som man trycker gasen i botten. En mer jämn körteknik.

En dryg timma kvar...sedan så får jag gå hem...Då¨är det helg och min älskling kommer över :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0