Om jag lyssnar mer än pratar......

Vill du ligga med mig då??
Har jag nämnt den låten här nyligen? Förmodligen. Jag har spelat den så hårt på Spotify att jag inte kan höra den mer där, så nu är det Youtube som gäller.

Har ni tänkt på vad fantastiskt livet kan vara?
Vågar man, så vinner man, även om det kan ta tid och kosta lite smällar...
Helt plötsligt dyker någon upp som en gång varit en stor del av ditt liv . Visar sig att vågar man lyssna och ta in, så kan de tillföra nytt i livet. Att ge personer en andra chans. För inte har du själv alltid varit den perfekta vännen? den perfekta partnern? Alla förtjänar en andra chans.

För att inte ta upp de nära vännerna man har. Hur ofta säger du till dina allra närmaste vänner att du älskar dem?? Att du inte vore hälften så lycklig om du inte hade dom i din närhet.

Ta till vara på livet. Tillåt dig att vara lycklig. Tids nog så kommer kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0