Jobbigt det här...

Materiella ting är ju inget annat en det........men shit vad det vore kul att ha obegränsat med pengar.
Provade en jacka idag, satt som en smeck. Prislappen var helt fel enligt min mening..
så...nu sitter jag här och funderar över vad jag kan sälja?

Säljare som man är så borde man ju kunna hitta något hemma som man inte behöver. Dessvärre är jag en "rensa" människa. En kvinna som lever "compactliving", innebär att det finns fasiken inget att sälja.
Det skulle vara barnen då...hmm...tveksamt om jag lyckas med det...

Skulle kunna städa hos någon, handla mat, passa några ungar....önskar då en timpenning på närmare 500:- i timman.....då har jag jackan inom en vecka. Frågan är om någon skulle köpa dessa tjänster till det priset..nja..det är väl tveksamt..

Ja ja...vad är en bal på slottet...?? eller en jacka i affären...?? Förmodligen alldeles , alldeles underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0