Pratar mer än mor sin..............

Tänk att man aldrig lär sig.
Oliver var uppe sent igår. Vi hade en toppentrevlig Valborg. Den bästa man kan önska sig.
Hoppet man som förälder har att ens barn ska sova längre om de är uppe längre på kvällen....
Säger bara en sak - GLÖM DET!!

Strax före halvsju så var det dags i morse igen. Upp å hoppa med gott mod. Förstår inte hur han orkar...

Vet inte om alla femåringar är som Oliver, minns inte hur det var när mina stora barn var fem..Jösses vad han pratar, det går i ett och han ska ha respons å feedback på allt som han säger. Jag hinner inte läsa en rad i en bok eller tidning, utan att bli avbruten. Nog för att jag av vissa får höra att jag kan prata mycket, men det här slår mig med råge..
Ibland så känns det inte som om jag hör vad jag tänker, det är ett ständigt babblande på min son.

Fast jag vet att det är övergåendes, sen kommer en ålder där man får dra ut varenda ord. Det är trist...
Livet är fullt av faser. Gäller att njuta här och nu av vad som är.

Skulle kunna vara en text av min son........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0