Viktklubb

Tänk....så var man där igen..kroppen har gått upp i omfång...Puh....varför kan man inte bara få vara smal?
Hmm har hört att det hör ihop med förbränning, att man helt enkelt måste röra på sig..
Äh, jag vet inte..jag går ju till bilen varje dag. Hämtar kaffe från bryggarn på jobbet....Vad mer krävs?

Så har jag åter igen anmält mig till Viktklubb på nätet. Är inne på vecka två nu och räknar kcal...shit vad det är tråkigt. Det ända man längtar till det är vinet på helgen, chokladkakan i kylen, som just nu lyser med sin frånvaro..Tycker att man bara borde rasa i vikt när man anmäler sig, kostar ju ändå lite..

Det värsta är helgerna...vad enkelt det är att kolla i kylskåpet..Hyllorna i affären blinkar när man passerar onyttiga saker, gärna en larmsignal, som gör att man formligen tvärnitar när man passerar onyttiga, söta och feta varor på hyllorna..

Så i morgon säger jag bara...Välkommen Fredag!! stoppar Viktklubben i mitt undermedvetna och hoppas på att rasa något hekto även denna vecka...


Kommentarer
Postat av: dejta

Jag älskar det ni är uppe också. Denna typ av smart arbete och exponering! Fortsätt med det fantastiska arbetar killarna jag har bildat er till min blogg.

2011-10-01 @ 08:22:16
URL: http://www.flirting.se/dejta/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0