Du...

Känslan som rör och berör.

Ett sug i magen, en volt av hjärtat när jag hör din röst.

Ditt skratt,  ditt sätt att prata, att lyssna.

Jag vill bara ha mera.

 

Säg att det kan bli vi. Har aldrig upplevt denna känsla av passion.

Något som rör och förför mig. Farligt, läskigt en annan person får mig totalt ur balans.

En blick, jag drunknar i dina blå. Ta mig i dina armar. Säg att du älskar mig, att du aldrig mer släpper mig.  Säg att det ska vara vi nu och för alltid.

 

Tiden stannar. Problem och tråkiga saker försvinner, när du dyker upp i mina tankar.

Det enda jag kan tänka på är du. En bris, en våg, en solstråle, allt finns runt om oss, men i vår bubbla är det bara vi.

 

En utmaning att få ihop livet i verkligheten. En kärlek som övervinner alla hinder. Inget är svårt när vi är tillsammans, styrkan av att vara två. Lyckan att dela ett liv med personen som tagit mig med storm.

 

Varför fortsätta att söka och leta, när vi har hittat varandra och kärleken står framför oss ?

Finns kärleken, kommer viljan att ge oss kraft att lyckas, att ha modet och styrkan att kämpa för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0