Plötsligt händer det....

Trodde aldrig att det skulle hända mig!
Har alltid levt i en ständig skepsis, det passar inte mig!
Tidsaspekten, finns aldrig tid till att prioritera det!
Kroppsligen, nä, det funkar inte för mig...är inte bra för min kropp.

Jag har omvärderat!!

Jag har börjat träna.
Jag ser till och med fram mot det.
Jag ska köpa ett årskort.
Jag är så långt ifrån bra på golvet som man kan, kordinationen är katatrof. Fast vet ni....det gör inget..Jag rör på kroppen. Jag vill inte bli äldre och vara som ett helt vrak. Det känns så rätt.
Jag är så stolt över mig själv.
Jag inser att det kommer finnas tid för träning fast jag börjar arbeta.
Det finns inga bra argument för att inte träna längre.

Toppen! Härligt! Nyttigt! Bra!


Kommentarer
Postat av: mickepop

härligt att komma igång..bra gjort

2010-04-06 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0