Bra service!

God kväll,
Hoppas Er dag har varit fantastisk.
Jag har haft möjligheten att vara hemma en dag till med en hostig, men ack så intensiv son. Bestämde oss för att gå på bio. Hör och häpna, vi bor i stockholm, tror att det ska finnas möjligheter. Fanns INGEN barnbio förrän senare på em om vi inte åkte in i smeten (citykärnan). Jag är förvånad, inte en endaste film för barn..de för riktigt små barn, visas bara lördag och söndag...men men nu har jag lärt mig det.

Tog med mig gossen till ett av stockholms inomhus centrum, visste att det fanns en liten "lekplats" där, då får vi tiden att gå lite samtidigt som han blir nöjd och glad.

Glad blev även jag då jag gick in i en av våra "bättre" kedjebutiker. På mig hade jag en hoodtröja från PeakPeaformance som jag köpte på mellandagsrean, inte så billig ändå..Den blev nopprig i första tvätt..Ville bara in och visa, inge kvitto, tala dessutom om att jag inte köpt den där. Han tog tillbaka den direkt och jag fick ett tillgodokort. Det är service. Ilike!!

Nu är det sluttampen på kvällen för gossen, små einsteins på tv. Därefter nattinatti, sedan infinner sig lugnet för mamman (mig ;-)Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Frida

tänk att det finns butiker som tar tillbaka saker utan kvitto.det är ju underbart att bli betrodd.

2010-02-17 @ 22:08:50
URL: http://friedha.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Absolut bra service ;-)

2010-02-17 @ 22:52:54
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0