Jobb intervjuer..

Jag var lite skeptisk när jag åkte iväg på intervju idag.
2 h innan intervjuen så var jag tvungen att hämta min förskylda lilla gosse hos dagmamman. Tack o lov att jag har en sådan fantastisk mamma som alltid ställer upp!!

Intervjun var i det faschionabla östermalm, såklart..
Träffade en kille som snabbt berättade att det var många som sökt och att det skulle bli en kortare intervju i det här läget. Så skönt att vara så lugn, att inte känna någon panik att jag MÅSTE ha jobb i morgon.
Tror det gick ganska bra, vet inte så mycket mer om bolaget, men valde att inte ställa frågor innan jag vet om jag är vidare..

Tänk, ibland så händer det flera roliga saker samma dag. Två intervjuer hos andra arbetsgivare till veckan blev klara. Båda jobben verkar bra och intressanta. Tänk det är som att vara på en motorväg, med många olika filer och i det här läget så väljer jag fil, vilken väg jag ska ta.

Gillar att ha många bollar i luften, se ljuset och möjligheterna i tunneln.


Kommentarer
Postat av: mickepop

men va spännande.hoppas du tar rätt fil..

2010-03-16 @ 08:29:47
Postat av: Annika

Härligt med föräldrar som ställer upp!

2010-03-16 @ 12:16:27
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0