Konkurrens

Puh..kan inte vara lätt att vara liten när mamma hittar en man som hon tycker om.
Så mycket pussar och kramar som jag fått sista veckan av mitt lilla snart 5 åriga troll....det har jag aldrig fått..

Att jag om och om måste bekräfta att jag älskar honom mest av allt. Tårarna som rinner för att bekräftelsen inte räcker. För han vill verkligen inte dela mig med någon annan..

I kväll ska mannen i fråga sova över för första gången. Mysigt tycker jag såklart! Trollet är mer tveksam....
Konstaterade häromkvällen "- Mamma det kommer bli trångt i din säng när R sover över"....fanns inte en tanke på att trollet skulle sova i sin egen säng....

I morse så snurrade tankarna igen.."-Mamma , du kan väl sova med mig i min säng i natt".....Till saken hör att trollets säng är 170 cm lång och 70 cm bred...Jag är både längre och nästan bredare...

...så vi får väl se hur kvällen/natten ter sig....Kanske är man ett vrak i morgon bitti? Kanske flyr mannen med benen på ryggen och visar sig aldrig igen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0