Lunchdejt..no 11..

Vilken fredag. Solen sken när jag steg upp i morse.
Laddat om hjärnan för en ny dejt..denna gång var jag tom lite nervös, för jag fick en känsla innan att det här kunde vara något...Hmm det är kanske så man ska känna när man går på dejt?? Inte bara som jag gjort ibland, träffa någon för att man är lite uttråkad och kanske kommer förvånas av glädje eller av panik...ta mig därifrån...

Träffade mannen ifråga på en lite exklusivare lunchrestaurang i utkanten av staden. Först snabb inspektion, jepp han såg trevlig ut, motsvarade bilden..Dessutom klädde han sig grymt snyggt, ett stort plus där!
Jag var extra glad för han hade tagit initiativ till att boka restaurang och valt, skönt, en man som har driv.
Vi satt i ca två timmar å pratade om allt och ingenting, lättsam man, sunda tankar och värderingar. Han gillar att resa, ytterligare ett plus..Kändes trist att skiljas, vill lära känna honom mera nu...

Han sa att han skulle höra av sig efter helgen..Jag hoppas det! Nu är ju nästa tanke som är ofrånkommlig....Är han intresserad av att ses igen? Tyckte han att det var lika trevligt som jag? Hmm åter igen...Det är tiden som får utvisa. Jag hade i alla fall en topptrevlig dejt och jag hoppas på fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0