Augusti, i morgon september.

Jepp, så var våren och sommaren förbi...nu är hösten här. Jag skulle inte vilja kalla det sensommar.
Det känns så öken. Vi har haft fyra månader av vår och sommar. Nu är det åtta månader av kyla, av mörker, slask och snö framför oss.
Visst med positivt tänk, så kan det vara mysigt att tända ljus och se någon bra film. Eller som både min goda vän och dotter sa, hösten har ett bra och kul mode...
Fast nääääääääää jag gillar inte dessa åtta kommande månader. Skönt att börja jobba, då är det något som håller en uppe i höst och vintermörkret. Har dessvärre fört över min avsky för kommande månader på min dotter. Det är inget som jag är stolt över, fast ibland så kan man inte rå över att man tycker något är så trist.......

Jaja, har jag tagit mig igenom året som varit, så skall jag med glädje och positivt tänk ta emot hösten och hoppas att det finns något gott där till mig och mina barn...

Hmm lite luddiga rader, luddiga meningar..men tanken med texten var mer ett konstaterande. Hösten är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0