En bok, en mening om mitt liv.

Tänk om jag skulle ta och göra slag i saken...
börja skriva en bok om mitt liv, mina memoarer..
känns lite fånigt...för vem gör jag det?? Vem vill läsa en bok om mitt liv?

Jag tror inte att det är många. Fast jag tror det skulle vara en bok "för mig själv",
ett sätt att gå igenom mitt liv. Bra saker, dåliga saker, roligt som tråkigt.

Det är alltid nyttigt att ta sig tid för tanke och reflektion, något som jag missat mer eller mindre hela mitt liv, då jag gasat min Ferrari. Det som är skönt oxå om jag gör en bok för mig själv, det finns ingen tidspress, det finns inget rätt och inget fel. Det är bara mina egna tankar och ord som gäller, från början till slut...

Hmmmm, ja vi får väl se...men en tanke är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0