Kärlek

Kärlek vid första ögonkastet, existerar det?
En känsla av direkt samhörighet, en känsla av att vi mötts tidigare.
Är det ödet att vi träffats?
Jag njuter av dagen , av stunden , av timmen som jag får ha dig i mitt liv.
Lyckan av mobilen som piper och ett nytt sms från dig, med ord som jag tidigare i mitt liv bara drömt om.
Den enorma längtan och saknad när man inte får vara nära och ses så ofta som man vill, var kom förälskelsen i från?

Som min 17 åriga dotter sa, kärleken har ingen ålder, så sant så sant.

Fast av erfarenhet så vet jag att känslan, pirret och förväntan kan vara borta på mindre än en sekund. Därför är det extra viktigt att njuta av stunden, njuta av varje sekund..för man vet aldrig hur länge känslan finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0