Pusselbit no1

Yes, där satt den. Första biten på plats.
Denna dag då vädret har slagit fram å tillbaka, precis som livet för mig senaste året, då blev det klart.

Jag börjar arbeta på Clear Channel, med utomhusreklam den 6 september. Oj, det bli omvälvande att börja jobba igen, efter snart åtta månader hemma. Fast roligt, himla kul att vara tillbaka till mediabranschen. Vilken lycka att åter igen ha kollegor, känns lite som om livet är på väg tillbaka igen. Förhoppningsvis så har jag lärt mig en hel del av dessa månader framåt , som jag kommer nyttja nu.

En lättnad, en tyngd som släppte idag. Pusselbit no 1 är på plats.

Är det inte så, att får man första biten på plats så brukar de andra bitarna komma strax efter?
Jag tror det, jag har full tillit till att livet kommer te sig toppen nu och framåt. Jobbar dagligen med den mentala inställningen, man kan påverka mer själv än vad man tror.

Livet är just nu oerhört spännande, är det för att man nått de berömda 40....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0