Dejt no 5..

Barnfri helg..Att sitta på ändan och vänta, då händer det ju inget...
Min goda vän Cat har sagt till mig att det krävs tolv dejter innan det klickar...så
det är väl bara att gasa på då...

Den här mannen har jag mailat med ett par månader, chattat lite. Vi har våra barn samtidigt.
Ärlig som jag är så sa jag att jag är bara ute efter vänskap, han är rökare...sorry...jag är krass..
det funkar inte för mig...Men kompisar kan man väl vara?

Vi hade en himla trevlig stund på ett fik, personalen måste ha undrat vad vi gjorde, då vi en gång i timmen var tvungna att fylla på p-automaten med pengar. (var en sådan parkering man max fick stå på en timma).
Tänk vad trevligt och roligt det är att träffa nya människor, man måste våga för att vinna.
Jag tror säkert vi träffas igen, på ett vänskapligt sätt. Har även fått en himla trevlig kontakt med en annan man i vårt avlånga land, han har precis träffat en tjej via nätet. Så härligt, jag hoppas det funkar för dom!

Det jag vill komma till är vad roligt det är att få nya bekanta, nya möjligheter om man vågar bjuda på sig själv. Det viktiga är att man är ärlig och rak, så ingen känner sig lurad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0