Pusselbit...

Livet är som ett pussel, många bitar som ska på plats för att få en helhet.

Det är skit när det saknas bitar, man söker, man letar, men hittar inte.

Frustation, irritation, fasiken...finns det något "knopp pussel" där man bara lägger biten på plats?? Nä...det är kört..

Vad är snittet på att hänga på dejtsaiter?

Är det några som tar sig därifrån? Är det bara för att dom hittat någon, eller för att abonemanget tagit slut och man orkar inte spendera mer tid här??

Jobb, hallå finns det någon som vet någon som behöver någon....puh..har inte hänt mig förut...men shit...jag har inte fått något jobb. JAG VILL JOBBA!! Saknar kollegor..

Ge mig en pusselbit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0