Stress....

...sakta börjar den obekväma känslan av stress krypa på.
Inge napp på jobbfronten, mannen i mitt liv lyser med sin frånvaro.
Det är sommar och tid för att njuta- men det är svårt.

Var på en intervju idag, gick dit med viss skepsis..
Jag är SÅ nöjd med mig själv, efter hennes presentation av bolaget så visste jag att jag vill INTE jobba där...
Jag sa som det var, tackade för mig och gick.
Anledningen till att jag valde att tacka för mig, var att de behövde en säljare som säljer/springer på massor med kundbesök, då jag ser att det är en stor risk för att det bara blir kvantite istället för kvalite så var det inget för mig...

Finns ju en anledning till att jag valde ta timeout, verkar ju galet att hoppa på något som gör att man kommer rusa på i 180 igen...så.....så ser livet ut...

Dejtsaiterna, ja vad ska man säga....inte mycket som händer där...fast är man inte med....var hittar man mannen då??

Snart kommer kidsen, härligt. Man längtar verkligen efter en vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0