Måndag..

Solen skiner, ska väl vara tacksam, men jag är TRÖTT på denna kyla, denna vinter. Låt oss få kasta iväg vinterjackorna snart. Skrapa rutan på bilen, tror inte det är sant. Hur många månader har man gjort det nu??

Ny vecka. Barnen hos sina fäder. Tid för återhämtning, fast ändå inte.
Ska på lite intervjuer i veckan. Hoppas jag hittar något bra, gärna med FET lön, vore så skönt att slippa tänka på jobb sista tiden av min sjukskrivning. Det vore oxå bra att slippa engagera sig i a kassan, de betalar ju ändå inte ut ersättning förrän efter månader av arbetslöshet...

Idag ska jag, teknikens under...not! åka ut och köpa en ny dator. Den jag har idag är hopplös. Datorn är ju min bästa vän när jag är ensam, så funkar den inte blir jag GALEN!! och det är inte bra med min diagnos ;-)

Dags att bege sig av utåt. Njuta av ljuset som solen sprider och hoppas på en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0