Superkvinna!!

Det känner jag mig som nu! Självständig och bra.
Började dagen med att köpa en ny soffa med divan.....mmmm, mysigt.
Färgen blev beige istället för grå som jag tänkt mig, den fanns bara i beige och jag satt så grymt skönt. Så det blir perfekt. Tänk att få bara rådgöra med sig själv....hmmm positivt...jag får bestämma ;-)

Sedan var det dags för dagens utmaning....köpa en dator..ojojoj...för dem som känner mig så vet ni hur teknisk jag är.....men men...hur svårt kan det vara...

Jag hann in på två onoff, två elgiganten, en siba....för att slutligen hamna på Phonehouse...så det blev en dator där. Toppen. Nu har jag suttit och klurat, fört över filer från min gamla dator till denna. Bilder och allting. Toppen, jag är stolt över mig själv!!

Nu blir det en kväll i stillhetens tecken. Jag ska njuta av dagens inköp och min fantastiska förmåga att fixa dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0