Vilken vecka

Jobbat med min mentala inställning till livet den här veckan. Känns som om det kan behövas.
Jag har varit på tre intervjuer. De första två var sådär intressant. Den sista och tredje som jag var på i går vill jag ha! Vill vill vill...De är på ett av sveriges mediahus, bara att få in en fot där, att arbeta med de titlar som finns där. Happenings och event..Det som talar mot att jag får tjänsten är nog att killen jag träffade kan känna en viss oro över att jag vill ha hans jobb sedan...hmmm..vem vet;-) så jag vågar inte hoppas för mycket. Vet att det är en oerhörd konkurres på dessa jobb.

Träning....jag har utökat med 300% denna vecka..från 0 pass 0 träning, till att ha tränat på Friskis tre gånger. Jag är stolt. Håller till och med på att fixar ett schema så att jag ska kunna träna två dagar iveckan , även sedan när jag börjar jobba. Det är bra!

Dejting...tja...det finns inga ord...Har råkat på x antal träskallar på nätet denna veckan. Det är då man funderar på om det verkligen kan funka? En man skrev mail som en författare, ojojoj komplimanger haglade, värderingar, intressen han skrev om allt, på ett fantastiskt sätt...pågick i flera dagar. Lämnade ut sitt telefon nummer, jag googlade på det och det stämde..Dagen efter så är alla spår, mail, kontakter och han själv som bortblåsta på saiten. Prövade att ringa dagen innan han "försvann", inget svar....Märkligt..En annan man har oxå gett ut sitt nummer, stämmer inte med stad han uppgett att bo på, diffar 20 mil....samt att han använt två olika förnamn..
Jo som min nyvunna vän Torbjörn säger, jag borde göra en avhandling om nätdejtning....

Lördagen tickar på, finns lite att göra hemma, men vore kul att hitta på något roligt, vet bara inte vad...

Kommentarer
Postat av: mickepop

jag kan hjälpa dig med en avhandling om nät dejtning :)

2010-03-30 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0