Blommor

Oliver hade plockat blommor med mormor, stod så fint på köksbordet.
Vilken lycka , vilken njutning.
Färgerna, värmen från solen, nysopade gator. Livet återvänder.

Fredag idag. Bara det är stort.
Ska tillbringa den i min alldeles egna underbara lägenhet. Den är min, min , min!
Yes, för bostadsrätter, nu är det värt att investera både i pengar, tid och känslor.

Ett glas rosé, det är vår. Njutning.

Oliver leker med en kompis, han börjar bli stor. Roligt, mysigt, bra!

Dags att laga middag till mina telingar...får väl se om den stora av dem dyker upp, eller om det kommer ett sista minuten mess att man missat middagen:-) men vem bryr sig en dag som denna??

Trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Selma

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 18:52:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0