Våren är här!

Äntligen, efter denna extremt långa och kalla vinter. Nu är våren här!
Blir så lycklig av varje utslagen blomma, knopparna som är på väg att brista.
Barnen som är ute och leker, fast det är kväll. Livet är tillbaka.

Fick vårkänslor och inspiration idag när jag hämtade gossen hos dagmamman.
Tog en sväng upp till min kära mor, bara för att det var mysigt. Han åt glass ute på verandan, det är vår!

Sedan efter maten så gick vi ut. Jag bar ner mina balkonglådor, fyllde upp dem med jord. Snart så , snart så ska plantor i lådan. Sanerade balkongen från all skit som blir där på bara ett par dagar.

Känner glädje när jag tänker på vilken mysig lägenhet vi har, vilken perfekt balkong vi har. Nu skulle jag bara vilja renovera upp den lite. Få den att stiga i värde och göra den ännu finare.

Sov gott, dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0