viktminskning- NOT!

Konstigt....gick med i viktklubben i januari, betalade in, så bra.........Har inte gått ner ett hekto...!!
Måste man jobba för det oxå....puh...vad ska jag göra..??
Skulle SÅ gärna vilja gå ner x antal kilon, men jag är SÅ grymt omotiverad. Tar gärna en sötsak extra...

Borde vara motiverad när man ser hur jeansen smetar som kasslernät runt midjan. Vetskapen om att det inte finns vass på alla stränder att gömma sig bakom...

Laddade ner en app på min fantastiska Iphone....en app som skulle vara ett verktyg till viktminskning..tror ni att jag gått igenom den, öppnat den?? Åh nej...men den ligger där snyggt och fint..

Tror jag ska reklamera viktklubben......fri fettsugning..någon som vet något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0