En dag kvar..

En dag kvar på Clear Channel.
Det är med viss sorg jag lämnar vännerna här.
Har varit en fantastisk tid. Många härliga skratt. Nya helt otroligt trevliga människor.
Jag har aldrig varit på en så här trevlig arbetsplats, jag har verkligen inget ont att säga om det här stället.

På onsdag går jag tillbaka till min gamla arbetsgivare. Det blir oxå bra, fast på ett annat sätt.
Där kan jag har med min älskade bil, som dessvärre en granne krockade in i igår :-(
Jag får en tryggare ekonomi, vilket är en förutsättning när man har tre barn.
Jag har min gamla kollega och blivade chef där. Det är en toppentjej....så visst....det blir bra..

..men ändå. Clear Channel kommer finnas som ett himla roligt och trevligt minne i mitt hjärta.
Vem vet, någon gång, vid något annat tillfälle så kanske man är där igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0