Jag är tillbaka:-)

18 oktober gjorde jag mitt förra inlägg. Döm om min förvåning, när jag idag loggade in och ser att jag fortfarande har läsare som är inne på min blogg...Roligt!

Dags att uppdatera lite. Kör numera Audi, Ferrarin var på väg att ta över i tidiga hösten, fast jag valde att parkera den. För alltid..åh...det känns hårt...Jag älskar min Testarossa....men jag vet att den inte är bra för min hälsa.

Jag mår toppen nu. Livet känns just idag helt perfekt.

Jobbat och gett järnet senaste halvåret. Vet inte om jag vågar skriva det....men av personliga själ så kommer jag att gå tillbaka till en tidigare arbetsgivare. Jag har en fantastisk arbetsplats idag, de mest underbara kollegor, men jag har inte råd att vara kvar där. Jag reser till och från jobbet tio timmar varje vecka, mer än en arbetsdag. Framåt så kommer jag att åka min älskade bil, gasa i lagom takt. Trycka i köer, gasa - bromsa...höra på någon komersiell radiokanal, men ändå njuta av friheten av att ha bil...Friheten av att slippa stressa för att hinna med en tunnelbana....Jag kommer att få ett lugnare sälj, men ändå ett sälj som jag vet att jag kan lyckas med. En god vän som redan är på det företaget. Det kommer bli bra:-)

Sista pusselbiten, som jag skrev ganska frekvent om i slutet....Jag hoppas och tror att jag hittat den...Ja, livet är underbart fantastiskt just nu....(jag vet......det kan ändras...men jag njuter av stunden).
Jag träffade honom någon dag i december...Det var en "ikkedejt". Jag var helt inställd på att....nä...ingen dejt...men en middag....Å nu sitter jag här och är förälskad i en man, som stulit en del av mitt hjärta....och jag känner att det är besvarat. Har nog aldrig träffat en så kärleksfull man tidigare...

Plötsligt händer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0