Rosa Moln

Ännu en kanonhelg till enda. Tänk vilken lyx, vilken lycka att dela den med en underbar man och sina fantastiska barn.

Ibland tänker jag , undrar jag....släppte jag på en man i mina barns liv för fort? Borde man vara mer säker på relationen innan man släpper på? Jag är känslomänniska, vilket innebär att inte alltid mitt sunda förnuft får överhanden, utan i det här fallet hjärtat och känslan.

Det är inte lätt att veta vad som är rätt och fel. Just nu känns livet bara så gött..

En annan tanke som slagit mig den här helgen, som jag tar med som lärdom framåt i livet är hur snabbt en "relation" skapas. Jag ser på mina barn, framförallt mitt lilltroll, att dom tycker mycket om denna man som jag släppt på. Vilket är fantastiskt, men ändå lite skrämmande för vi är ju ändå bara i början av denna relation.

De rosa fluffiga molnen är som skimmer. Känslan av att känna sig hel och att äntligen hittat "hem".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0