Barnfri...

nja...fri är man inte, självklart finns barnen i hjärta och tanke mest jämt.
Fast ensam är jag nu. Ekar i lägenheten och jag funderar på hur jag skall spendera de närmaste veckorna när barnen inte är här.

Kommer till insikt att jag är inte någon "hobby" tjej, jag har inte så många intressen som jag känner att jag går igång på ...
Jag trivs att umgås med mina vänner, då är livet som bäst. Eller om man i den bästa av världar har en fantastisk man att dela tiden med. Det är livskvalite...Eller shoppa.....kan det vara en hobby?? men då måste jag ha pengar...å det finns inte i överflöd just nu...TRIST!

Kan ärligt tillstå att jag är inte vän av singellivet och att vara ensam, tycker det är ganska trist...ger inte så mycket...Avundas dem som njuter av att bara vara...men det är väl så att även om min turbo går på lågvarv..så är det ändå något som spinner, något som vill gasa och hitta på skoj tillsammans med andra.

Ja ja....nu ska jag vara glad å nöjd, för jag har semester, å det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0